• Escola Bressol Flor de Neu

[wptabs mode="vertical" style="wpui-quark"]
[wptabtitle]RACONS[/wptabtitle]
[wptabcontent]

[slideshow_deploy id='220']
Afavoreixen la participaci贸 lliure que聽enriqueix la comunicaci贸, integraci贸,聽imaginaci贸 i creaci贸.聽Cal posar al seu abast el material聽necessari per a poder explorar sense聽l铆mits.

Els infants tenen una curiositat innata聽i il路limitada per moure鈥檚, mirar, tocar,聽explorar i experimentar dins de les seves聽possibilitats amb tot el que l鈥檈nvolta. Els nens, escullen el rac贸 on volen jugar聽dins dels l铆mits que suposa compartir les聽diferents possibilitats amb els altres.

Els racons de joc responen a les聽necessitats que tenen els nens/es de聽con猫ixer als companys, de reviure聽l煤dicament situacions quotidianes i de聽poder experimentar amb la seva pr貌pia聽activitat diferents rols que hi ha al seu voltant.聽Els racons comporten relacions聽interactives arribant a acords.

S贸n situacions de trobades que aprenen聽a jugar en equip.

Sempre entenem el joc com a eina聽imprescindible per adquirir un聽aprenentatge significatiu.

Recollir, activitat necess脿ria per a聽poder adquirir l鈥檃prenentatge d鈥檕rdenar,聽classificar, combinar lliurement dins un聽ordre.
[/wptabcontent]

[wptabtitle]PROJECTES[/wptabtitle]
[wptabcontent]

[slideshow_deploy id='294']
脡s una proposta de treball que t茅 com聽un dels principals objectius respectar els聽ritmes de cada un dels seus integrants,聽les activitats sorgeixen per iniciativa dels聽nens i s贸n acceptades pel grup. Totes les聽idees s贸n exposades i valorades.

L鈥檈ducadora 茅s l鈥檈ncarregada de聽crear, iniciar i mantenir les activitats聽significatives i canalitzar les propostes聽que en surtin, cada nen/a t茅聽l鈥檕portunitat d鈥檈xpressar, a la seva聽manera, el que pensa.

Tots els nens/es respecten i tenen聽en compte els punts de vista dels聽companys/es.聽Cal crear situacions que estimulin la聽curiositat i l鈥檌niciativa.

Tots els infants s贸n convidats i no聽obligats a participar-hi.聽脡s potencia el ser capa莽os d鈥檌mprovisar.聽Cal ser flexible davant les demandes聽dels nens.聽Quan el material 茅s innespecific聽les opcions de joc i l鈥檕pci贸 creativa聽augmenta.
[/wptabcontent]

[wptabtitle]EMOCIONS[/wptabtitle]
[wptabcontent]
Per que tot funcioni 茅s molt important聽tenir en compte les emocions dels聽infants, la capacitat de controlar i聽recon猫ixer els sentiments i emocions聽d鈥檜n mateix i dels altres, per tant, a聽l鈥檈scola hem de donar eines als nens聽i nenes per a saber gestionar l鈥櫭▁it, el聽frac脿s, la ira, la por…

[slideshow_deploy id='314']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]HORT[/wptabtitle]
[wptabcontent]
脡s un espai que d贸na l鈥檕portunitat de聽tenir un contacte directe amb el mon聽natural: plantem, en tenim cura, ho聽collim, en fem un plat i finalment ens ho聽mengem.聽Aix铆 podem comprovar des de la pr貌pia聽realitat que cal posar esfor莽, treball i聽const脿ncia per a poder fer cr茅ixer el que聽hem plantat.

[slideshow_deploy id='318']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]PSICOMOTRICITAT[/wptabtitle]
[wptabcontent]
Els infants durant aquesta etapa es聽comuniquen amb el cos, 茅s la seva聽eina d鈥檈xpressi贸 i de relaci贸 amb el seu entorn.聽Per aix貌 facilitem un espai i un temps聽per potenciar situacions de coordinaci贸,聽moviment, equilibri, relacions,聽emocions…

[slideshow_deploy id='319']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]MASSATGE[/wptabtitle]
[wptabcontent]
脡s l鈥檃rt de la comunicaci贸 a trav茅s聽de mirades, somriures, gest,聽paraules鈥 que ens apropen a cada infant聽tan 煤nic.聽El tacte 茅s un mitj脿 que ajuda en el聽desenvolupament聽emocional dels infants. Es crea un vincle聽afectiu molt important entre educador/a i infant i m茅s endavant entre infant a聽infant.聽fisiol貌gic,聽ps铆quic

[slideshow_deploy id='320']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]M脷SICA[/wptabtitle]
[wptabcontent]
A l鈥檈scola quan parlem de m煤sica no聽la podem definir en un espai i temps聽concret, a cada instant podem gaudir de聽la m煤sica a trav猫s de sons de la natura,聽can莽ons, dites, audicions…

[slideshow_deploy id='321']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]MOMENTS[/wptabtitle]
[wptabcontent]
Est脿 format per un colla de caixes que聽cada una d鈥檈lles t茅 un objectiu diferent i聽les utilitzem en aquells moments del dia聽que tenim un espai petit聽(Abans de dinar, si no podem sortir al聽pati…) per貌 no menys important. La聽nostra metodologia ens porta a dirigir聽molt poc i a observar molt, per貌 hi ha聽uns 鈥渕oments鈥 al dia ,i no cada dia,聽que necessitem aportar als nostres聽infants uns instants d鈥檈xpectaci贸,聽sorpresa, imaginaci贸…

[slideshow_deploy id='322']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]CONTES[/wptabtitle]
[wptabcontent]
Els contes ens obren una finestra a un聽m贸n m脿gic i ple de fantasia, i tenen聽un paper molt important a la nostra聽escola. Tots els nens i nenes gaudeixen d鈥檜n聽ampli ventall de contes ja sigui per聽relaxar, per representar i per escoltar,聽tot utilitzant una gran varietat de聽recursos: titelles, imatges, peluixos,聽musicals, robes…

Tamb茅 oferim a les fam铆lies de l鈥檈scola聽una biblioteca on els nens poden triar聽un conte i emportar-se鈥檒 a casa, aix铆聽tamb茅 afavorim el vincle escola-fam铆lia.

[slideshow_deploy id='323']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]ANIVERSARIS[/wptabtitle]
[wptabcontent]
A la nostra escola per celebrar els聽aniversaris convidem a les fam铆lies per聽que ens obsequi茂n amb alguna activitat聽per participar-hi tots els nens i nenes聽de la classe: expliquen contes, canten聽can莽ons, fan titelles, capses sorpresa,聽anem a buscar bolets, pastissos… i tot
el que les fam铆lies ens vulguin oferir.

[slideshow_deploy id='324']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]RESID脠NCIA[/wptabtitle]
[wptabcontent]
Els m茅s grans de l鈥檈scola fan trobades聽amb els avis/es de la resid猫ncia, tot聽compartint activitats diverses.

[slideshow_deploy id='325']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]ACTIVITATS OBERTES[/wptabtitle]
[wptabcontent]
L鈥檈quip educatiu proposa algunes聽activitats obertes a totes les fam铆lies on聽infants i adults poden compartir un munt聽d鈥檈xperi猫ncies!!!

[slideshow_deploy id='326']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]LLUM I COLOR[/wptabtitle]
脡s un espai m脿gic on permet a petits i grans somiar i descobrir un m贸n ple de llums, ombres, colors i foscor.
[wptabcontent]

[slideshow_deploy id='327']

[/wptabcontent]

[wptabtitle]H脌BITS[/wptabtitle]
Les rutines i els h脿bits s贸n eines imprescindibles a l’escola bressol.
Cada dia ens organitzem per atendre totes i cada una de les necessitats b脿siques dels nostres nens i nenes.

Aix铆 els donem la possibilitat de preveure i anticipar accions.

Els ajudem a desenvolupar h脿bits d’autonomia, conviv猫ncia, i aprendre a orientar i estructurar el temps i l’espai.
[wptabcontent]

[slideshow_deploy id='328']

[/wptabcontent]

[/wptabs]